انواع فالوور اینستاگرام
نوشته شده توسط : mina

انواع فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال طی کردن مسیر موفقیت هستید، باید پیج خود را ارتقاء ببخشید. برای آنکه یک پیج، ارتقاء داده شود باید تعداد فالوورهای آن نسبت به دیگر رقبا بیشتر شود؛ چرا که تعداد فالوور بیشتر، برابر است با تعداد لایک، کامنت، ویو و در نتیجه فروش و خدمات رسانی بیشتر! بنابراین خرید فالوور ایرانی ، شیوه‌ای مناسب برای موفق شدن به نظر می‌رسد. البته توجه داشته باشید که فالوورهایی که امکان خرید آن برای شما فراهم شده، انواع گوناگونی دارند که این انواع را می‌توان مواردی که در ادامه ذکر خواهیم کرد، در نظر گرفت.

  • فالوور ایرانی
  • فالوور خارجی
  • فالوور واقعی
  • فالوور فیک

مزیت‌های خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی سبب می‌شود که پیج شما دیده و سپس در نتیجه دیده شدن، کسب و کارتان رونق پیدا کند. البته در این راستا باید نکاتی را نیز در نظر بگیرید؛ مثلا اینکه شما باید تناسب بین تعداد فالوور و لایک ها را در نظر بگیرید؛ یعنی اگر تعداد فالوورهای بالایی داشته باشید، اما پست‌های شما تعداد لایک کمی داشته باشند، حس خوبی را به مشتریان القا نخواهد کرد.

تعداد فالوور بالا برگ برنده شما است. توجه داشته باشید که هر چه صفحه شما از تعداد فالوور بیشتری برخوردار باشد، اعتبار بیشتری خواهد داشت و اعتبار بالاتر سبب می‌شود که تعداد افراد بیشتری به پیج شما اعتماد کنند و در نتیجه میزان خرید از شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. مزیت دیگر خرید فالوور واقعی، این است که شما را از رقبا بهتر نشان می‌دهد.

معایب خرید فالوور ایرانی

تا به اینجا مزایا خرید فالوور واقعی را برای شما گفتیم، اما نکته‌ای که در رابطه با این خرید وجود دارد، این است که معایبی نیز برای آن در نظر گرفته شده که باید از آن‌ها نیز مطلع شوید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. در ادامه معایب خرید فالوور واقعی را برای شما ذکر خواهیم کرد تا با آن‌ها آشنا شوید.

  • ·      معلق کردن فعالیت شما توسط اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی به حساب می‌آید که الگوریتم‌های قوی برای آن در نظر گرفته شده است و به شدت فعالیت کاربران تحت نظر قرار دارد. از همین جهت اگر اینستاگرام به موضوع خرید فالوور ایرانی توسط شما پی ببرد، امکان دارد فعالیت شما را معلق کند؛ چرا که چنین فعالیتی از نظر الگوریتم‌های تعیین شده، ناامن و غیراخلاقی به نظر می‌رسد.

  • ·      حذف و ریزش فالوورها توسط اینستاگرام

مورد دیگری که می‌توان آن را از معایب خرید فالوور واقعی در نظر گرفت، حذف فالوور از پیج شما است. البته توجه داشته باشید که منظور از حذف فالوور، فالوورهای فیک به نظر می‌رسد. زمانی که شما خرید فالوور واقعی را انجام می‌دهید، در میان تعداد فالوورهای خریداری شده، تعدادی فیک هستند که توسط اینستاگرام حذف می‌شوند. این موضوع برای پیج شما یک امتیاز منفی به حساب می‌آید، چرا که به طور ناگهانی از تعداد فالوورهای شما کم می‌شود و این موضوع جنبه منفی بر کسب و کار شما خواهد داشت.

  • ·      بی‌اعتمادی کاربران نسبت به صفحه

موضوع دیگری که می‌توان آن را از معایب خرید فالوور واقعی در نظر گرفت، بی‌اعتمادی کاربران به نظر می‌رسد. اگر کاربران واقعی پیج شما متوجه این موضوع شوند که تعداد فالوورهای شما فیک است، دیدشان نسبت به چنین صفحه‌ای منفی می‌شود و اعتماد خود را از دست می‌دهند.

کلام آخر

فالوورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور

 





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی,خرید فالوور ایرانی,خرید فالوور واقعی,خرید فالوور,خرید فالور,خرید فالوور ارزان,خرید فالوور بدون ریزش ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: